چی ووی: ارتقای سلامت روح، جسم و روان با دکتر سونیا

"به خرد خود اعتماد کن"

چی ووی با دکتر سونیا به شما نشان می دهد که چگونه قدرت آگاهی ممکن است سلامت جسمی، ذهنی و معنوی شما را بهبود بخشد.
همراه با دایان چی گانگ و طب شرقی، دکتر سونیا به درک عمیق خود از هفت قله خرد که از استاد مولانا، عطار اقتباس شده است را به ارمغان می آورد. در اینجا، دانش جهانی از دو طرف جاده ابریشم همگرا می شود. دکتر سونیا مسیر تازه ای را برای سلامتی یکپارچه و طولانی مدت از شرق و غرب کشف می کند. این چی ووی است. راهی که از قانون و مسیر طبیعت پیروی می کند.
چی ووی دکتر سونیا، از نبرد موفق او با سرطان و یک عمر خرد بین فرهنگی الهام گرفته شده است. سبک زندگی جامع و پزشکی او با قدرت دگرگون کننده طبیعت، غذا، طب فشاری، چی گانگ و مدیتیشن هماهنگ است. دکتر سونیا با به اشتراک گذاشتن خرد و روش هایی که به او اجازه زنده ماندن و پیشرفت پس از بیماری را داد، زندگی را تغییر می دهد.
“طلب و آرزوی من این است که خرد چی، قدرت شفابخشی که جان من و جان دانش‌آموزان بی‌شماری را نجات داد، با جهان به اشتراک بگذارم.” – دکتر سونیا
طب مدرن، حکمت (خرد) و خواص درمانی این هنر باستانی را آشکار می کند. در همین حال، سازمان ملل متحد، چی گانگ را دارویی متحرک می داند. دکتر سونیا فرم های قدیم و جدید این هنر باستانی را در یک برنامه کارآمد برای زندگی بهتر شما گرد هم می آورد. 
دکتر سونیا هاشمی، معروف به دکتر سونیا یک سخنران مشهور بین المللی در زمینه مراقبت از خود، سلامت زنان و کودکان، چی گانگ و خودشفابخشی است. تحقیقات پیشگامانه او در مورد هورمون های طبیعی، استرس، و تقویت سیستم ایمنی بدن او را به سفر به سراسر جهان سوق داد.

سونیا که در خانواده‌ای مهاجر از روسیه/آذربایجان در تهران، ایران متولد شده، به جاده ابریشم و خاور دور سفر کرده است. امروز، او خانه خود را در ساحل غربی در منطقه Bay Area سانفرانسیسکو ساخته است. علیرغم خطراتی که برایش داشته در امداد رسانی به زلزله زدگان در امتداد جاده ابریشم شرکت کرد و در مکان های متعددی از جمله کمپ کرخام، وین دستگیر شده است. امروز، او مربیان سلامت چی ووی را در یک برنامه جدید خود شفابخشی آموزش می دهد که برای توانمندسازی افراد در سراسر جهان طراحی شده است تا از انرژی های شفابخش خود استفاده کنند. از طریق این برنامه، دانش آموزان به دیگران کمک می کنند تا زندگی شادتر و سالم تری داشته باشند. پس از فارغ التحصیلی از چی ووی دکتر سونیا، دانش آموزان برای یک عمر این اختیار را پیدا می کنند که در زمینه مربیگری سلامت حرفه ای را دنبال کنند.

دکتر سونیا علاوه بر آموزش مربیان سلامتی، استاد در دو دانشگاه در منطقه Bay Area است. دکتر سونیا تلاش‌ها و تحقیقات پیشرفته ای را در UC Berkeley و Med Center رهبری کرده است. او قبل از بیماری اش در جان اف کندی و دانشگاه ایالتی سن فرنسیسکو تدریس می کرد. سرطان او باعث شد که او به سلامتی عمیق‌تر بیاندیشد. او شفای خود را در طب چی گانگ یافت است و از آن برای ترکیب مطالعاتش با روش‌های درمانی جدید و معنویت استفاده کرد. او به ساخت پارک های بیشتر و بیمارستان های کمتر اعتقاد دارد.
دکتر سونیا پیوند بین معنویت، خود شفابخشی و سلامتی پایدار را بررسی می‌کند و دانشجویان و خوانندگان را تشویق می‌کند تا به خرد درونی خود گوش دهند. دکتر سونیا استاد در طب چی گانگ، ووشو و تغذیه است. ووشو یک طب و یک هنر رزمی است که در تلاقی ذن، دائوئیسم و بسیاری از اشکال هنری شکل می گیرد. در معابد شائولین و Wu Dong توسعه یافت و شکلی از هنر رزمی را نشان میدهد که حرکات معنوی، ذهنی و فیزیکی را برای دستیابی به تمرکز و آرامش درونی ترکیب می کند.
دکتر سونیا می گوید: “چی نیروی حیات است و یک مدل جهانی برای سلامتی پایدار است”.
دکتر سونیا هاشمی، متخصص بین المللی مشهور در مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، سلامت زنان و خودشفابخشی است. امروز، او برنامه ای را رهبری می کند تا افراد را در سراسر جهان توانمند سازد تا از انرژی های شفابخش خود استفاده کنند و درنتیجه بتوانند به دیگران کمک کنند زندگی شادتر و سالم تری داشته باشند.
او در ایران به دنیا آمده و در سراسر جهان از طریق همکاری با سازمان ملل متحد، دانشگاه کالیفرنیا برکلی و در مدارس هند تدریس کرده است. او یک متخصص تغذیه و دارای مدرک دکترا در آموزش بین المللی و روانشناسی است. امروزه دکتر سونیا یکی از برجسته ترین متخصصان غدد و سلامت زنان در جهان است.
او پیوند بین معنویت و سلامت پایدار را بررسی می کند و دانش آموزان خود را تشویق می کند تا به خرد درونی خود گوش دهند. در آریزونا، سونیا چی گانگ را یاد گرفت. یک سنت باستانی چینی، چی گانگ به تمرین‌کنندگان می‌آموزد که چی یا نیروی حیات را در بدن خود به حرکت درآورند تا بهبودی و ارتباط را از درون تسهیل کنند.
پس از 40 روز تمرین درآریزونا، سونیا به اندازه کافی قدرت پیدا کرد تا ویلچر خود را کنار بگذارد. او بدن خود را با استفاده از تکنیک های چی گانگ حرکت داد و هر روز به کوه های سدونا میرفت. سرانجام، در هنگام بالا رفتن از تپه ی کوچکی، به صخره های انباشته شده اعلام کرد: “من سالم هستم.”
امروز، او دانش خود را در مورد طب مکمل و رژیم غذایی به اشتراک می گذارد و به ویژه در صدد آموزش سلامت و تندرستی کودکان است. او همانند هدهد که سایر پرندگان را از طریق هفت وادی روشنگری هدایت میکند، شاگردان خود را به سمت خود آگاهی و خود شفابخشی راهنمایی میکند.
طلب دکتر سونیا این است که به افراد در سرتاسر جهان دانشی بدهد تا سلامت و شفای خود را در دستان خود بگیرند. او که تولدی دوباره را تجربه کرده است، کاملاً وقف دانش آموزان خود است و تلاش میکند تا آنها را با علم روشنگری و خودشفابخشی آشنا کند.
هدف ایشان ایجاد یک تغییر اساسی در نحوه زندگی و تفکر ما در مورد مراقبت های بهداشتی و سلامتی است. استراتژی او سبک زندگی است. دکتر سونیا با استفاده از رژیم غذایی و تکنیک های پیشگیرانه، مبتنی بر اطلاعات علمی مدرن و مرتبط با هزاران سال خرد در قالب چی گانگ و مراقبه، علم پزشکی را به روز رسانی می کند.
چی ووی، یک جامعه و بستر یادگیری برای خودآگاهی و خودشفابخشی است. دکتر سونیا برای مربیان سلامتی، کلاس های آموزشی برکزار میکند و در پایان هر دوره به آنها شال اهدا میکند. شاگردان برای تمام عمر توانایی ها و مهارت‌هایی دارند که به انها کمک میکند شفا بخش خود و دیگران باشند.
دکتر سونیا به مراجعه کنندگان خود کمک میکند تا زندگی سالم و معنادار و سرشار از مهربانی، شفقت و همراه با علم و خرد داشته باشند.